BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

73. Ryziu Dieta

Ryžių dieta




Tai paprastas ir efektyvus bendro organizmo valymo būdas, jo valymų nuo druskų ir kitų šlakų egzistuoja ir daugelyje jogos nurodymų. 

Taigi: du šaukštelius išplautų ryžių užpilkite vandeniu pusės litro stiklainyje arba padalinkite lygiai į keturias stiklines. Laikykite vėsioje vietoje, kad per keturias dienas ryžiai nesurūgtų. Geriausia vandenį keisti kiekvieną dieną.

Ketvirtą dieną ryžius iš vienos stiklinės išplaukite, išvirkite, vėl išplaukite ir suvalgykite. Į šią stiklinę įdėkite naują ryžių porciją. Sekančią dieną suvalgykite ryžius iš antrosios stiklinės ir t.t. Po ryžių valgymo negalima nieko valgyti 2 valandas.

Kursas tęsiamas 2 savaites, visą šį periodą reikia kartu vartoti po dvi kalio ta****es. Jeigu jaučiate bent mažiausius nemalonius pojūčius širdies srityje, tai jo reikėtų gerti po 3 ta****es. Tai yra būtina, kad ląstelėse galėtume išsaugoti kalio nitrato pusiausvyrą – ryžiai pašalina visas druskas, tame tarpe ir kalio druskas.

 

NUO 40 IKI 50 - ryžių dieta
Sulaukus 40-mečio, bemaž kiekvienam norisi suliesėti, nes dėl hormonų persitvarkymo mažėja raumenų ir didėja riebalų masė. 

Be to, organizmas pradeda kaupti vandenį. Todėl 40-mečiams naudingiausia ryžių dieta. 
250 g ryžių padalinama į 3 dalis, ir 2 dalys suvartojamos su papildomais baltyminiais komponentais.

Pusryčiai: 
išvirti ryžiai sumaišomi su 1 stikline neriebaus jogurto bei 1 arbatiniu šaukšteliu medaus ir suvalgomi.

Pietūs: 
ryžiai suvalgomi su 150 g žuvies arba neriebios vištienos.

Vakarienė: 
ryžiai valgomi su šviežiomis arba troškintomis daržovėmis, paskanintomis 1 šaukšteliu alyvuogių aliejaus. 

Svarbu maistą kuo mažiau pasūdyti, nes druska padeda organizme kauptis skysčiams.

Tarp trijų pagrindinių valgymų, alkį galima numalšinti trupučiu vaisių arba 100 g liesos varškės.

Patarimas: 
naudinga racioną papildyti sojos produktais, kuriuose yra į hormonus panašių medžiagų, malšinančių alkio jausmą. 

Labai naudingi pasivaikščiojimai: 
aktyviai pavaikščiojus bent 3 minutes, riebalų masė šiek tiek mažėja.

Rodyk draugams

Komentarai (1)

Rašyti komentarą