BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

75.Šokoladinė dieta

Šokoladinė dieta



Dietos trukmė: 5 – 7 dienos ir ne daugiau! Po kurso reikia daryti 4 – 6 dienų pertrauką.
Dieta: dienos bėgyje galima suvalgyti du šokoladinius batonėlius po 40 gramų. Gerti galima kavą be cukraus su liesu pienu. Gerti leidžiama 3 valandas po valgio. Yra tvirtinimų, kad per penkias tokios dietos dienas galima sulieknėti 6 kilogramais.

TAČIAU! Yra vienas „tačiau“. Kaip ir visos monodietos, šokoladinė dieta blogai veikia kepenis, todėl būkite atsargus! Prieš šios dietos bandymą, pasitarkite su gydytoju!

Atsisakote gabalėlio paties nuostabiausio pasaulyje gardumyno dėl geros figūros? Be reikalo! Būtent šokoladas gali padėti jums pamiršti nereikalingus kilogramus!

Jis to vertas

„Kaip gali būti? - paprieštarausite jūs, - juk šokolade tiek daug kalorijų!“

Iš tikrųjų kalorijų šiame saldumyne nemažai. 100 g karčiojo šokolado yra 540 kcal, pieninio - 565 kcal, o baltojo - net 618 kcal.

Beje, daugiausia jų susidaro iš riebalų, kurių šokolade nei daug, nei mažai - 30-35 proc. Užtat šokoladas turi svarbų privalumą - didelį kiekį kakavos sviesto, kuris teigiamai veikia medžiagų apykaitą ir išvalo iš organizmo toksines medžiagas ir šlakus. Ši savybė, taip pat ir savybė pašalinti stresą ir pakelti nuotaiką daro jį nepakeičiamu… dietiniu produktu.

Taip, taip! Jeigu siekiate idealių formų, bet negalite gyventi be šokolado, į pagalbą ateis to paties pavadinimo dieta.

Septynios saldžiosios dienos

Taigi jei nusprendėte pradėti šokoladinį gyvenimą, apsirūpinkite karčiuoju šokoladu, kuriame būtų ne mažiau kaip 70 proc. kakavos, ir savaitei visiškai išbraukite iš valgiaraščio tokius produktus:

* sviestą, margariną, aliejų;

* bandeles ir konditerinius gaminius;

* pusgaminius ir greitojo maisto patiekalus;

* majonezą;

* džiovintus vaisius;

* riešutus, saulėgrąžas;

* druską;

* gazuotą vandenį;

* alkoholį.

Daugiau laimės

Anglų neuropsichologai XX a. pabaigoje įrodė, kad šokoladas pasižymi sugebėjimu ne tik padidinti lytinį potraukį, bet ir kovoti su depresija, nervingumu, gerokai pakelti nuotaiką. Valgant šį saldumyną mūsų organizme gaminasi endorfinai - laimės hormonai.

Šokolado plytelėje yra vitaminų A, B1, B2, geležies, kalcio, kalio ir fosforo - iš viso per 300 skirtingų cheminių junginių. Kai kurių iš jų mokslas dar neįvardijo.

Šokoladas taip pat pasižymi stipriu tonizuojamuoju poveikiu, nes jame yra kofeino ir didelės dozės stimuliatoriaus - teobromino.

Pusryčiai

15 g karčiojo šokolado

Galima įmesti šokolado gabalėlį į kavą.

Pasirinktinai:

* Bet koks vaisius.

* Salotos iš trijų skirtingų vaisių puselių.

* 150 g braškių su 3 šaukštais nesaldaus jogurto.

Be to, nuo šiol visas jūsų maistas turi būti virtas, troškintas arba virtas garuose, bet jokiu būdu nekeptas. Visos šokoladinės dietos dienos vienodos. Keičiasi tik makaronų padažas (neriebus) ir vaisiai, kuriuos galite valgyti, kitaip dieta, nepaisant viso jos patrauklumo, taptų pernelyg monotoniška. Griežtai laikykitės nurodyto valgiaraščio ir jau po savaitės galėsite lengvai atsisveikinti su dviem trimis nereikalingais kilogramais. Ir nepamirškite per dieną išgerti du litrus vandens be angliarūgštės

Užkandėlė

15 g karčiojo šokolado, bet koks vaisius

Pietūs

200 g daržovių salotų, užpiltų 1 šaukštu citrinų sulčių arba nesaldaus jogurto.

Maža lėkštė kietųjų kviečių makaronų su pomidorų padažu. Galima pridėti bet kokį kiekį salierų arba šparagų, 2 šaukštus kukurūzų arba žirnelių.

Tikras afrodiziakas

Ar niekada nesusimąstėte, kodėl šokoladiniai saldainiai yra pati tradiciškiausia dovana moterims? Kodėl būtent jie, o ne brangūs sausainiai, cukruoti vaisiai ar subtilūs pyragėliai? Patikėkite, vyrai žino, ką dovanoti damoms. Šokolade yra fenintalamino - natūralaus amfetamino, labai panašaus į tą, kurį pagamina žmogaus smegenys seksualinio susijaudinimo metu. Beje, šokolado afrodiziakinės savybės žinomos nuo XVII a., kai jis pirmą kartą atsirado Europoje.

Juodųjų plytelių reabilitacija

Kalifornijos universiteto mokslininkai aptiko šokolade tų pačių antioksidantų, kurių yra raudonajame vyne. Šie cheminiai junginiai pratęsia mūsų jaunystę ir yra patikima vėžio bei širdies ir kraujagyslių ligų profilaktikos priemonė.

Ilgą laiką šokoladas buvo kaltinamas tuo, kad sukelia ėduonies ir spuogų atsiradimą. Šiuolaikiniai medikai reabilitavo jį. JAV mokslininkai ilgą laiką kakavos dėdavo į gyvūnų pašarą, ir visi gyvūnėlių dantys buvo sveiki. Dėl spuogų, tai dar septintojo dešimtmečio pabaigoje amerikiečių daktaras J.Fultonas su kolegomis atliko gana žiaurų eksperimentą. Kelias savaites jis maitino paauglių grupę šokoladu. Po bandomojo laikotarpio paauglių odos būklė nepakito.

Pavakariai

15 g karčiojo šokolado

Pasirinktinai:

* Žalia morka, salieras, bet koks kiekis šviežio supjaustyto baltagūžio kopūsto.

* Vaisių kokteilis: po vieną puselę banano, persiko, obuolio ir kriaušės sutrinti elektrinėje maišyklėje su pienu arba nesaldžiu jogurtu.

Vakarienė

15 g karčiojo šokolado

Pasirinktinai:

* Trys virtos bulvės ir 3 šaukštai elektrinėje maišyklėje sutrintų konservuotų baltųjų pupelių.

* Maža kietųjų kviečių makaronų lėkštė su padažu, pagamintu iš be riebalų troškintų pomidoro ir baklažano gabalėlių, arba su sojos padažu. Galima pridėti bet kokį kiekį mėgstamų šviežių daržovių.

* Daržovių salotos su dviem gabalėliais grūdėtosios duonos.

* Virtų daržovių (brokolių, žiedinių kopūstų, aguročių, šparaginių pupelių) lėkštė su viena bulve arba 2 šaukštais kuskuso.

Rodyk draugams

Rašyti komentarą