BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

87. Penkiu Faktoriu Dieta

Penkių faktorių dieta 


Tai bene naujausia Holivudo dieta, sukurta kūno rengybos guru Harley Pasternako, kuria jau vadovaujasi Alicia Keys, Eva Mendes, Johnas Mayeris. Dietos esmė – per dieną valgyti penkis patiekalus iš penkių ingredientų. Patiekalai sudaryti iš mažo riebumo baltymų, gerųjų angliavandenių, kurie nedidina cukraus kiekio kraujyje, sveikų riebalų ir becukrių gėrimų, tokių kaip vanduo. Tačiau galima valgyti ir lakštinių apkepo. Eva Mendes dėl to ir pasirinko šią dietą, kad galėtų mėgautis pica. Vieną dieną per savaitę galima valgyti ko tik nori. Taip pat būtina sportuoti penkias dienas per savaitę nors po 20 minučių. Harley teigia, kad patarimai skirti žmonėms, neturintiems daug laiko, o dieta padeda stabilizuoti cukraus kiekį kraujyje.
Baltymų kokteilis pagal 5 faktorių principus:
du puodeliai lieso pieno, 
puodelis pusantro aviečių,
puodelis žemuogių,
pusė samtelio baltymų miltelių ar išrūgų (jų reikia ieškoti sveiko maisto skyriuose),
šaukštelis vanilės ekstrakto,
grūsto ledo.
Viską suplakti, sumaišyti, supilstyti į taures, priberti ledo.

5 faktorių prancūziškai skrudinta duona su rikota:
2/3 puodelio kiaušinių baltymų,
2/3 puodelio lieso pieno,
arbatinis šaukštelis cukraus pakaitalo,
žiupsnelis druskos,
2 riekės nesmulkintų grūdų duonos,
kepimo aliejaus,
pusė puodelio neriebios rikotos,
arbatinis šaukštelis cinamono. 
Išplakti baltymus, pieną, cukraus pakaitalą ir druską. Duoną pamirkyti šiame mišinyje ir kepti įkaitintame aliejuje. Apkepti duoną iš abiejų pusių, užtepti rikotos ir pabarstyti cinamonu.

Rodyk draugams

Rašyti komentarą