BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

89.Žalio maisto dieta

Žalio maisto dieta


Pagrindai: Termiškai neparuošto valgymas šiais laikais yra madingas. Tikriausiai visi žino suši, sašimi ir rolmopsus. Gurmanai taip pat mėgsta seviče – lotynų amerikietišką užkandį iš žalios žuvies su citrinos sultimis, tartarą – žalią maltą mėsą ar žuvį, karpačio – ne mažiau populiarų žalios mėsos patiekalą ir, galų gale, visoms šiaurės tautoms būdingą klasikinę lašišą. 

Poveikis: Žalias maistas virškinasi „pats“, praktiškai neeikvojant vartotojo organizmo resursų, todėl atitinkamai tokio maisto pasisavinimas bus efektyvesnis. Tuo tarpu termiškai apdoroto maisto virškinimui mūsų organizmas priverstas naudoti savus fermentus – maistas tampa pernelyg „sunkiu“. Būtent šie argumentai suteikia žaliems produktams pirmenybę lyginant su virtais ar keptais.

Trūkumai: Žalio maisto valgymui prieštarauja didžioji dauguma medikų. Reikia prisiminti, kad valgant žalią mėsą galima užsikrėsti ne tik kirmėlinėmis ligomis, bet ir salmonelioze, toksoplazmoze, pasiutlige ir dar bent dešimtimi įvairaus pavojingumo ligų. Be to, toks maistas gali sukelti pykinimą, silpnumą, vidurių pūtimą ir kitus virškinimo trakto veiklos sutrikimus.

Rodyk draugams

Rašyti komentarą